duminică, 8 mai 2011

Ghid de supravietuire a fraierilor


Iata propunerile mele pentru cei care s-au saturat sa fie sau sa faca pe fraierii. Nu garantez ca solutiile mele vor da rezultate, dar cred ca merita incercate, macar asa, pentru amuzament:
  • Nu mai raspundeti exact la intrebari. Sa fie ceva legat de subiect, dar pe langa. Puneti-va imaginatia si umorul la incercare. 
  • Exersati, din cand in cand, si niste minciuni. Dar sa nu fiti timorati ca veti fi prinsi. Dimpotriva, aplicati aceeasi reteta: creativitate si umor. Veti constata ca puteti iesi mult mai simplu din tot felul de situatii.
  • Nu credeti tot ce vi se spune. Multi dintre cei cu care interactionati sunt mai putin fraieri decat voi si, prin urmare, aplica in mod natural recomandarile anterioare.
  • Munca dauneaza grav carierei. In timp ce voi munciti, altii isi aranjeaza apele, adeseori chiar pe seama muncii voastre.
N-am terminat.

Un comentariu:

  1. Esti pe drumul cel bun. Oricum, observasem eu ca au intervenit unele schimbari, ceva, ceva, de foarte putin timp incoace. Mi-e teama ca nu sunt definitive sau (si mai rau) ca nu ma privesc decat pe mine. Noi sa fim sanatosi...

    RăspundețiȘtergere